Sezonas noslēgums – Latvijas čempionāta 5.posms.

Saulainā un siltā oktobra pirmās nedēļas nogalē tika aizvadītas šī gada pēdējās un izšķirošās sacensības kartingā. Sacensībās piedalījās 54 braucēji no Latvijas,Lietuvas,Igaunijas un Krievijas. Mūsu komandu šoreiz pārstāvēja 10 braucēji, četri MicroMax klasē ,četri MiniMax klasē un divi RMDD2 klasē. Šoreiz trase bija ļoti ātra un tika sasniegti ļoti ātri apļa laika, ātrākie kādi šajā trasē vien ir bijuši, kas nozīmēja, ka līmenis ir ļoti augsts.
Micro Max klasē kvalifikācijā augstāko rezultātu no komandas sasniedza Maksims Kubarevs, kurš izcīnija ceturto vietu,uzreiz aiz viņa piektais bija Mārtiņš Janovskis, mazliet neveiksmīgāka kvalifikācija Patrikam Noelam Ločmelim un Kārlim Gravam, kuriem attiecīgi astotā un devītā vieta. Pirmais trijniekā igaunis Hakala, krievs Tkačevs un igauņu komandā startējošais latvietis Maļinovskis. Pusfinālā ātrumu atguva Maksims un ātri vien izvirzijās otrajā vietā, diemžēl Maļinovski neizdevās noķert, tomēr lieliska otrā vieta , trešais uzreiz aiz Maksima bija krievu sportists Tkačevs,bet ceturtais Janovskis. Lielisku cīņas sparu un apdzīšanas jau otrās sacensības pēc kārtās mums parādija Kārlis Grava, kurš pusfinālā bija jau aizcīnijies līdz piektajai vietai, finišā tomēr sestā vieta, savukārt Ločmelis zaudēja vienu pozīciju un finišēja tikai devītais. Finālā jau uzreiz pēc starta vadībā izvirzijās Kubarevs, kuram cieši sekoja Tkačevs, Maļinovskis un Janovskis, tikmēr otrajā grupiņā ar apdzīšanām mainījās Grava un Ločmelis, kurš uz finālu bija saņēmis un demosntrēja labāku sniegumu. Diemžēl sacensību vidū vienā no ātrākajiem līkumiem, pēc uzbraukšanas uz kerba kartingu nesavaldīja un sagriezās Mārtiņš Janovskis, līdz ar to tas atsvieda viņu uz pašām peletona beigām. Finišā uzvaru nosargāja Kubarevs, otrais Tkačevs ,bet trešais Maļinovskis. Savstarpējā cīņā Grava pārspēja Ločmeli un izcīnija piekto vietu,sestais Ločmelis, bet Janovskim divpadsmitā vieta finālā.

MiniMax klasē pirms sacensībām papildus spriedze bija starp Gustavu Māliņu un Kristianu Rihteru, kurus kopvērtējumā šķīra tikai 1 punkts. Tomēr sacensības izvērtās pavisam savādāk kā bija paredzēts, kvalifikācijā vislabāko rezultātu no komandas sesniedza Mikus Jasevičs ,kurš bija ceturtais, uzreiz aiz viņa piektais bija Markuss Spīķis ,bet galvenie konkurenti un čempionāta līderi Māliņš tikai septītais un Rihters devītais. Priekšā visiem igaunis Karl Markus Sei, otrais Tomass Birstiņš, bet trešais Leo Cabulis. Pusfinālā pēc starta cīņām pirmais trijnieks bija atrāvies no pārējiem braucējiem, tikmēr uz augšu rāpās Māliņš un Rihters. Finišā pirmais Sei, otrais Birstiņš, trešais Jasevičs, bet uz certuto vietu pakāpās Māliņš līdzi ņemot Rihteru, kurš piektais, Spīķim pusfinālā septītā vieta. Fināls izvērtās ļoti interesants un neparedzams, pa pirekšu visiem Sei, uzreiz aiz viņa pēc lieliska starta otrais Māliņš, diemžēl starta sadursmē visvairāk nepaveicās Rihteram, kurš pēc sadursmes tika atstāts sagriezies trases malā. Viss pirmais braucēju sešinieks sekoja cieši cits citam, līdz brīdim, kad Birstiņš centās apdzīt igauni Sei, kā rezultātā līderos izvirzijās tieši Māliņš. Pakaļdzīšanos uzsāka Sei un Birstiņš, kuri pēc cīņas bija zaudējuši pāris pozīcijas, līdz pāris apļus pirms beigām Sei izdevās noķert Māliņu un apdzīt, šādi arī tika sasniegts finišs, uzvara gan posmā gan arī čempionātā igaunim Sei, otrais Māliņš, bet trešais Birstiņš, piekto vietu izcīnija Jasevičs, Spīķis astotais, bet Rihters desmitais.
Tik pat dramatiski notikumi noritēja arī abos RM DD2 braucienos, kur izmisīga cīņa par kopvērtējuma pirmajām vietām risinājās visas dienas garumā. Kvalifikācijā augstākais no komandas bija Haralds Garkaklis, kuram otrā vieta, sacensībās pēc vairāku gadu pārtraukuma atkal piedalijās Raivo Luhse,kuram kvalifikācijā sestā vieta. Galvenie konkurenti Steinerts un Grūbe attiecīgi pirmajā un piektajā vietā. Pusfinālā pēc starta pirmajās trīs pozīcijās bruaca Steinerts, Garkaklis un Veismanis, kuri bija atrāvušies , jo startā izvērtās vairāku braucēju sadursme, kurā diemžēl cieta arī Luhse, bet braucienu neturpināja Mārtiņš Lapiņš. Neilgi pēc tam līderpozīcijās izvirzijās Veismanis, otrais Garkaklis,kurš cieši sekoja un vēlāk arī apdzina , bet Steinerts sāka zaudēt pozīcijas,tikmēr uz augšu no beigām kāpa Luhse. Finišā pirmais Garkaklis,uzreiz aiz viņa otrais Veismanis, bet trešais DD2 Master kategorijā braucošais Aļoškins, ceturtais Grūbe, bet piektais Luhse, pēc vairākām sadursmēm finišu tikai septītajā vietā sasniedza Steinerts. Finālā pēc pārliecinoša starta un stabila ātra snieguma no visiem atrāvās Garkaklis un pilnībā kontrolēja braucienu, tikmēr sīva cīņa ,kura neiztika arī bez kontaktiem norisinājās starp Steinertu , Grūbi un Veismani, to lieliski izmantoja no pēdējās vietas startējušais Lapiņš, kurš aizcīnijās līdz trešajai vietai. Šādi arī tika sasniegts finišs, pārliecinoši pirmais Garkaklis izcīnot arī Latvijas čempiona titulu, otrais Steinerts,trešais Lapiņš, ceturtais Grūbe, bet piektais Luhse. Kā parasti pēc sacensībām tiek veikta tehniskā pārbaude, vai kartingi atbilst tehniskajiem noteikumiem un pašās beigās izrādijās, ka Steinerta kartinga motors neatbilst noteiktajiem noteikumiem,kā rezultātā viņš tika diskvalificēts, līdz ar to posmā otro vietu izcīnija Lapiņš, bet trešo Grūbe.

Komandu ieksaitē pirmo vietu izcīnija mūsu Kika Motorsport, MRG Racing šoreiz tikai ceturtajā vietā. Sezonas kopvērtējumā Kika Motorsport otrie,bet MRG Racing trešie.
Visi sacensību rezultāti šeit – http://www.mylaps.com/en/events/1210290
Kopvērtējums šeit – https://drive.google.com/file/d/0B4M_z5KOYMF3NkNTQ2JubTNIVlE/view

Latvijas cempionats kartinga 5. posms 1

Latvijas cempionats kartinga 5. posms 2


Latvijas cempionats kartinga 5. posms 3

Latvijas cempionats kartinga 5. posms 4